|
|
Результат поиска |
Поиск книг, содержащих: Phong shading
Книга | Страницы для поиска | Воройский Ф.С. — Информатика. Новый систематизированный толковый словарь | 444 | Buss S.R. — 3-D computer graphics. A mathematical introduction with openGL | 67, 77, 137 | Preim B., Bartz D. — Visualization in Medicine: Theory, Algorithms, and Applications | 430 | Samet H. — Applications of Spatial Data Structures: Computer Graphics, Image Processing, and Other Areas | 281 | Eberly D.H. — 3D Game Engine Design. A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics | 102 | Dunn F., Parberry I. — 3D Math Primer for Graphics and Game Development | 370, 378 | Воройский Ф.С. — Информатика. Энциклопедический словарь-справочник: введение в современные информационные и телекоммуникационные технологии в терминах и фактах | 407 | Akenine-Möller T. — Real-Time Rendering | see "Shading" | Shirley P., Ashikhmin M, Gleicher M. — Fundamentals of computer graphics | 194 | Fernando R. (ed.) — GPU gems: programming techniques, tips, and tricks for real-time graphics | 47 | Fernando R. — GPU Gems: Programming techniques, tips and tricks for real-time graphics | 47 |
|
|